Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі
|
|
Creator |
Ус, М. І.
|
|
Subject |
бізнес
переваги конкурентні канал збуту маркетинг якість продукції забезпечення матеріально-технічне обсяг виробництва обмін технологіями ресурси фінансові ризик витрати |
|
Description |
Виявлено та класифіковано основні цілі підприємств, що є визначальними чинниками формування партнерських відносин. Визначено головні напрямки розвитку партнерських зв’язків.
Identified and classified the main objectives of the enterprise that is the determining factor in the formation of partnerships. Defined key areas for partnership development. |
|
Date |
2015-06-03T07:16:54Z
2015-06-03T07:16:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ус. М. І. Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі / М. І. Ус // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 38. – С. 94-98.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15126 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|