Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах
|
|
Creator |
Геворкян, Артем Юрійович
Головко, В. В. |
|
Subject |
тренд
рішення антикризові купівля диференціація маркетинг мобільний комерція мобільна торгівля роздрібна In-Store Pickup Drive-In |
|
Description |
В умовах сучасної конкуренції основною метою роздрібних мереж є пошук трендів та технологій, які дозволили б їм залучити нових споживачів та забезпечити стабільність продажу. Дивлячись на це, виробники спрямовують зусилля на розробку антикризових рішень, які дозволили б їм забезпечити відповідний ефект.
In the current competition, the main goal of retailers is finding the trends and technologies that enable them to attract new customers and ensure stable sales. Despite this, manufacturers direct their efforts to develop anti-crisis solutions that enable them to provide an appropriate effect. |
|
Date |
2015-06-04T06:40:31Z
2015-06-04T06:40:31Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Геворкян А. Ю. Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах / А. Ю. Геворкян, В. В. Головко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 39. – С. 21-26.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15159 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|