Запис Детальніше

Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах
 
Creator Геворкян, Артем Юрійович
Головко, В. В.
 
Subject тренд
рішення антикризові
купівля
диференціація
маркетинг мобільний
комерція мобільна
торгівля роздрібна
In-Store Pickup
Drive-In
 
Description В умовах сучасної конкуренції основною метою роздрібних мереж є пошук трендів та технологій, які дозволили б їм залучити нових споживачів та забезпечити стабільність продажу. Дивлячись на це, виробники спрямовують зусилля на розробку антикризових рішень, які дозволили б їм забезпечити відповідний ефект.
In the current competition, the main goal of retailers is finding the trends and technologies that enable them to attract new customers and ensure stable sales. Despite this, manufacturers direct their efforts to develop anti-crisis solutions that enable them to provide an appropriate effect.
 
Date 2015-06-04T06:40:31Z
2015-06-04T06:40:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Геворкян А. Ю. Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах / А. Ю. Геворкян, В. В. Головко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 39. – С. 21-26.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15159
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"