Філософсько-педагогічні ідеї у Я-концепції Академіка Івана Зязюна
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Філософсько-педагогічні ідеї у Я-концепції Академіка Івана Зязюна
|
|
Creator |
Васянович, Григорій Петрович
|
|
Subject |
людина
педагог педагогічна свідомість освіта філософія освіти філософія виховання педагогічну майстерність pedagogue pedagogical conscience education art of teaching pedagogy of goodness |
|
Description |
У статті аналізується філософсько-педагогічна спадщина академіка Івана Андрійовича Зязюна. Вивчення текстів праць вченого дозволяє констатувати, що провідними ідеями є: необхідність пізнання і формування людського в Людині, що відбувається засобами філософського, психолого-педагогічного і культурологічного інструментарію; освіта може продуктивно розвиватися на філософських, гуманістичних засадах; моделі освіти можуть мати плюралістичний характер, філософія педагогічного світогляду вчителя за своєю суттю є гуманістичним; педагогічна діяльність повинна враховувати тісний взаємозв'язок свідомого і несвідомого; імперативом професійної діяльності є педагогічна майстерність вчителя, педагогіка добра, любові.
The article analyzes the philosophical and pedagogical achievements of Academician Ivan Zyazyun. The study of his scientific works allows to state the following keynotes of the scholar: the necessity of the perception and the formation of the humanistic qualities of a personality, realized by the means of philosophical, psychological, educational and cultural features; education can be productively developed on the principles of philosophy and humanism; models of education can be of a pluralistic nature; the philosophy of the pedagogical outlook of a teacher is inherently humanistic; pedagogical activity of a teacher should take into consideration the close relationship between conscious and unconscious; pedagogical mastery of a teacher, the pedagogy of goodness and love is regarded as the imperative of a professional activity of a teacher. |
|
Date |
2015-06-10T12:54:21Z
2015-06-10T12:54:21Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Васянович Г. П. Філософсько-педагогічні ідеї у Я-концепції Академіка Івана Зязюна / Г. П. Васянович // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 3-15.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15277 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|