Запис Детальніше

Освіта як чинник соціалізації особистості у філософському дискурсі

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освіта як чинник соціалізації особистості у філософському дискурсі
 
Creator Шанідзе, Надія Олександрівна
 
Subject виховання
філософія освіти
соціальна сутність освіти
соціокультурний підход
суспільство
education
socialization
philosophy of education
 
Description У статті аналізуються погляди Є. Дюркгейма, Д. Дьюї, А. Щюца та К. Манхейма як засновників філософії освіти. Особлива увага приділяється визначенню ними соціальної сутності освіти та її взаємозв’язку із соціалізацією особистості. Стверджується, що на підґрунті поглядів даних вчених та на основі поєднання інституціонального, функціонального та соціокультурного підходів до аналізу освіти можливе створення нової сучасної філософської парадигми освіти у суспільстві, що трансформується.
The article analyzes the ideas of Emile Durkheim, John Dewey, А. Schutz and K. Mannheim as the founders of the philosophy of education. Particular attention is paid to their definition of social essence of education and relationship education socialization. It is alleged that, using the ideas of these scholars, by combining institutional, functional is the socio-cultural approaches to the analysis of education can create a new paradigm of modern education for transforming society.
 
Date 2015-06-11T09:41:37Z
2015-06-11T09:41:37Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шанідзе Н. О. Освіта як чинник соціалізації особистості у філософському дискурсі / Н. О. Шанідзе // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 191-198.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15305
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"