Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів
|
|
Creator |
Іванова, Ю. І.
|
|
Subject |
математичне мислення
математична самоосвіта навчально-пізнавальна діяльність інтелектуальні здібності mathematical concepts mathematical thinking mathematical self-education educational-cognitive activity |
|
Description |
В статті розглянуто проблему формування у студентів математичних понять та процесу їх засвоєння. Досліджується зв’язок між засвоєнням математичних понять та активною навчально-пізнавальною діяльністю студентів; розглядається розвиток у студентів математичного мислення, застосування студентом математичної мови, творчого підходу до процесу пізнання, потягу до постійної самоосвіти. In the article the problem of the formation of students mathematical concepts and process of assimilation. We study the relationship between mastery of mathematical concepts and active teaching and learning activities of students; considered in the development of students' mathematical thinking, student use mathematical language, creative approach to knowledge, desire for constant selfeducation. |
|
Date |
2015-06-15T11:33:24Z
2015-06-15T11:33:24Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іванова Ю. І. Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Ю. І. Іванова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 208-216.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15373 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|