Запис Детальніше

Методологія педагогічної діяльності викладача як чинник впливу на самоорганізацію самостійної роботи майбутніх інженерів

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологія педагогічної діяльності викладача як чинник впливу на самоорганізацію самостійної роботи майбутніх інженерів
 
Creator Клочко, В. І.
Коломієць, А. А.
 
Subject майбутні фахівці
процес саморозвитку
перебудова системи освіти
педагогічне керування
позитивне очікування
self-organization
independent work
positive expectation
 
Description Процес саморозвитку майбутніх фахівців є актуальною проблемою перебудови системи освіти. Це керований процес особистісних та професійних рис студентів. Важливою умовою здійснення педагогічного керування є наявність особистісних та професійних якостей викладача
(емпатія, комунікабельність, фасилятивність і інші).
The process of self-development of future specialists is an actual problem of the reconstruction of the education system. This is a managed process of personal and professional traits of the students. An important condition for the implementation of the educational management is the availability of personal and professional qualities of a teacher (empathy, communication skills, faciliating and others).
 
Date 2015-06-16T12:17:57Z
2015-06-16T12:17:57Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Клочко В. І. Методологія педагогічної діяльності викладача як чинник впливу на самоорганізацію самостійної роботи майбутніх інженерів / В. І. Клочко, А. А.Коломієць // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 224-231.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15379
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"