Запис Детальніше

Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів
 
Creator Шроль, Т. С.
 
Subject метод проектів
зовнішнє оцінювання проекту
навчально-пізнавальна діяльність
основи мультимедіа
future teachers
professional competence
project activity
project-based learning
 
Description У статті розкрито поняття "професійної компетентності майбутнього вчителя", «проектна діяльність майбутнього вчителя». Вказано основні вимоги до використання методу проектів, параметри оцінки зовнішнього оцінювання проекту. У процесі вивчення курсу "Основи мультимедіа" розглянуто особливості використання методу проектів як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів.
Annotation: The article reveals the concepts of “professional competenceof a future teacher” and “project activity of a future teacher”. The main requirements for the use of the project-based learning and the valuation parameters of external project evaluation are pointed out. The peculiarities of the use of project-based learning as a means of professional competence formation of future teachers in the process of studying the course “Fundamentals of multimedia” are examined.
 
Date 2015-06-23T10:08:28Z
2015-06-23T10:08:28Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Шроль Т. С. Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів / Т. С. Шроль // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 317-326.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15476
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"