Запис Детальніше

Систематизований розгляд психолого-педагогічних систем та визначення їх орієнтації на особистісне становлення студента-медика

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Систематизований розгляд психолого-педагогічних систем та визначення їх орієнтації на особистісне становлення студента-медика
 
Creator Філоненко, Мирослава Мирославівна
 
Subject психолого-педагогічні технології
педагогіка
особистісне становлення
студент-медик
psychology educational technology
personal development
medical student
 
Description У статті здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми особистісного становлення фахівця і роль психолого-педагогічних технологій навчання в цьому процесі. Виокремлено та систематизовано інноваційні психолого-педагогічні системи навчання та визначено їхні орієнтації на особистісне становлення студента-медика. Зроблено акцент, що важливою умовою здійснення розвитку особистісних структур студентамедика є організація адаптивно-динамічного навчання з метою формування означених структур. Репрезентовано новий підхід до процесу і структури учіння студентів у вищій медичній школі, виокремлено та описано базові форми навчальної діяльності, етапи їх засвоєння,здійснено вихід на розуміння знань, побудову та структурування навчальних завдань як моделей особистісного становлення майбутнього фахівця.
In the analysis of psychological and educational literature on the professional and personal development of the role of psychological and pedagogical technologies in the process. Dedicated and innovative systematic psychological and educational training system and determine their orientation to the formation of personal medical student. An accent that an important condition for the development of personality structures medical student organization is adaptive-dynamic study to form the aforementioned structures. The new approach to the process and structure learning of students in higher medical school, marked and described the basic form of learning activities, stages of learning, carried out on the understanding of knowledge construction and structuring learning tasks as models of future personal development expert.
 
Date 2015-07-01T11:04:31Z
2015-07-01T11:04:31Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Філоненко М. М. Систематизований розгляд психолого-педагогічних систем та визначення їх орієнтації на особистісне становлення студента-медика / М. М. Філоненко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 1. – С. 75-82.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15602
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"