Запис Детальніше

Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання
 
Creator Мороз, Володимир Михайлович
 
Subject діалогізація навчального процесу
якість освіти
суб'єкт навчального процесу
об'єкт навчального процесу
навчальний процес
діалог
dialogization of teaching process
quality of education
object of the educational process
subject of the educational process
effectiveness of the dialogue
 
Description Статтю присвячено висвітленню місця та ролі діалогу в процесі підвищення якості освіти. Визначено окремі теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу та розкрито їх вплив на якість навчального процесу. Крім того, розглянуто умови ефективного використання діалогу в межах професійної взаємодії між суб'єктом та об'єктом навчально-пізнавальної діяльності.
In the study of the theoretical aspects of the educational process's dialogization there were identified key factors that affect its efficiency within the professional interaction between the subject and object of teaching and learning activities. The decrease of the effective use of dialogue in the learning process may be due to: professional unsuitability of subjects of educational process and their reluctance to establish partnerships with the object of the educational process, lack of sustained motivation in both subjects and objects in the learning process, which in turn are supported by a fully functioning system stimulation, excessive bureaucracy of the educational process and mismatch of curriculums because of knowledge that is offered to assimilate the object of the educational process, reluctance of objects of real learning process in a constructive dialogue within a specific meaningful direction.
 
Date 2015-07-01T12:49:41Z
2015-07-01T12:49:41Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Мороз В. М. Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання / В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 1. – С. 37-45.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15619
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"