Запис Детальніше

Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти
 
Creator Міщенко, Марина Миколаївна
 
Subject освіта
освітній процес
суб'єкт-суб'єктні відносини
педагогічна майстерність
education
educational process
subject-subject relations
pedagogical trade
 
Description В статті пропонується осмислення взаємовідносин викладача та учня в сучасному освітньому процесі. Розглядаються поняття педагогічної майстерності, педагогічної культури, професіоналізму. Педагогічна майстерність подається як авторський процес. Сучасна зміна ролі викладача в освіті пов'язана з готовністю до створення авторської техніки викладання і запровадження педагогічних інноваційних методів. Сьогодні замало лише просвітницької моделі освіти, що спрямована лише на передачу знань і умінь, на перший план виходять навики особистої діяльності, такі як інноваційність, креативність. Водночас сучасність потребує готовності до безперервної освіти, постійного самовдосконалення та навчання.
 
Date 2015-09-03T10:47:04Z
2015-09-03T10:47:04Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Міщенко М. М. Освітній процес та взаємовідносини викладача та учня в межах сучасної філософії освіти / М. М. Міщенко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії = Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. – Запоріжжя : ЗДІА, 2015. – № 61. – С. 60-66.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16519
 
Language uk
 
Publisher Запорізька державна інженерна академія