Запис Детальніше

Раціональні швидкісні режими руху приміського електропоїзду з асинхронними тяговими двигунами

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Раціональні швидкісні режими руху приміського електропоїзду з асинхронними тяговими двигунами
 
Creator Любарський, Борис Григорович
 
Subject максимальна швидкість руху
комплексний критерій ефективності
тяговий електропривод
принцип максимуму Понтрягіна
train
asynchronous electric traction
maximum speed
 
Description На поточний момент при розробці та експлуатації нових типів електропоїздів виникає питання щодо визначення їх раціональних швидкісних режимів руху. В роботі розглядається методика, що дозволяє визначити раціональну максимальну швидкість руху електропоїзду на підставі комплексного критерію ефективності. Зазначається, що для розглянутого в роботі приміського електропоїзду з тяговим електроприводом на основі асинхронного тягового двигуна збільшення максимальної швидкості руху приводить не тільки до збільшення середньої швидкості руху електропоїзда, але і до зменшення витрати енергії на 3,75%, що обумовлене роботою приводу в режимах з великим значенням ККД.
Nowadays the developing and operating of new types of electric trains lead to the problem of determining their rational speeds. We consider a methodology of determining the most rational speed for electric trains based on complex criteria. It is noted that for a suburban electric train with the traction electric drive based on an induction traction motor considered in the paper increasing the maximum speed results not only in increasing the average speed of the train, but also in reducing the energy consumption by 3.75%, which is due to the drive operating in the modes with a high efficiency value.
 
Date 2015-09-03T10:44:16Z
2015-09-03T10:44:16Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Любарський Б. Г. Раціональні швидкісні режими руху приміського електропоїзду з асинхронними тяговими двигунами / Б. Г. Любарський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Математичне моделювання в техніці та технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 18 (1127). – С. 86-92.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16518
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"