Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції
|
|
Creator |
Гаєвська, Я. К.
Друца, К. М. Поврозіна, Л. В. |
|
Subject |
інноваційний продукт
маркетинг інновація позиціонування ринкова діяльність конкурентоспроможність product innovation marketing innovation positioning market activity competitiveness |
|
Description |
У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу. |
|
Date |
2015-09-04T06:54:19Z
2015-09-04T06:54:19Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гаєвська Я. К. Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції / Я. К. Гаєвська, К. М. Друца, Л. В. Поврозіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 28 (1137). – С. 91-95.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16532 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|