Запис Детальніше

Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції
 
Creator Гаєвська, Я. К.
Друца, К. М.
Поврозіна, Л. В.
 
Subject інноваційний продукт
маркетинг
інновація
позиціонування
ринкова діяльність
конкурентоспроможність
product innovation
marketing innovation
positioning
market activity
competitiveness
 
Description У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено
основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних
інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені
сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу.
 
Date 2015-09-04T06:54:19Z
2015-09-04T06:54:19Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Гаєвська Я. К. Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції / Я. К. Гаєвська, К. М. Друца, Л. В. Поврозіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 28 (1137). – С. 91-95.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16532
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"