Запис Детальніше

Використання інтернет-маркетингу з метою просування продукції та послуг

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інтернет-маркетингу з метою просування продукції та послуг
 
Creator Власов, М. О.
 
Subject інструменти інтернет-маркетингу
маркетинг-мікс
сайт
банер
блог
Internet-marketing
marketing-mix
website
banner
blog
 
Description У статті досліджується використання інтернет-маркетингу на підприємствах у сучасних
умовах економіки України. Проаналізовані особливості використання інструментів сучасного інтернет-маркетингу в залежності від сфери його використання. Досліджена
динаміка використання Інтернету споживачами товарів та послуг. Наведені недоліки і
переваги різних інструментів інтернет-маркетингу.
The article examines the use of Internet-marketing in enterprises in modern conditions
of Ukraine's economy. Peculiarities of using the tools of the modern Internet -
marketing, depending on the scope of its use. The dynamics of Internet use by consumers
of goods and services. These advantages and disadvantages of different instruments Internet-
marketing. Internet marketing is defined as the marketing of products and services
over the Internet. It is also known as web marketing, digital marketing, online marketing,
Internet advertising or e-marketing. The Internet as a medium has allowed firms and business to make themselves more visible to customers by disseminating information at lower
costs and reaching global audiences. Companies set virtual models of their business activity
as a way to raise awareness and interest in their products or services.
 
Date 2015-09-08T10:47:06Z
2015-09-08T10:47:06Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Власов М. О. Використання інтернет-маркетингу з метою просування продукції та послуг / М. О. Власов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 28 (1137). – С. 122-126.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16618
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"