Запис Детальніше

Аналіз напружено-деформованого стану опорно-поворотного пристрою автокранів з урахуванням жорсткості опор

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз напружено-деформованого стану опорно-поворотного пристрою автокранів з урахуванням жорсткості опор
 
Creator Федик, В. В.
Малащенко, В. О.
Ланець, О. В.
 
Subject контактне напруження
зубчастий вінець
метод скінченних елементів
навантаження
ролик
рівновага
cranes
supporting-turning device
contact stress
 
Description У статті розглянуто напружено-деформований стан основних деталей опорно-поворотного пристрою автомобільних кранів з урахуванням жорсткісних характеристик зубчастого вінця та півобойм за методом скінчених елементів. Встановлено закономірності розподілення контактних напружень на торцях роликів та за їх довжиною. Виявлено наявність двох зон з максимальними контактними напруженнями та зменшення його величини на основній контактній лінії. Встановлено, що нерівномірність навантаження ролика відповідає умовам рівноваги, оскільки рівнодіюча сила від дії тиску на обох його сторонах буде однакова, але в результаті обертання ролика навколо своєї осі пікові навантаження дещо збільшуються по відношенню до таких, які виникають на іншій його стороні.
In the article the stress-strain state of the main parts of the supporting rotary crane trucks considering stiffness characteristics of ring gear by finite element method. Analysis of stress-strain state for rollers taking into account of real parameters for basic elements executed, such as rigidity of the Rings and geometry of location rollers on treadmills. The regularities of distribution of contact stresses at the ends of rollers and their length. Revealed the presence of two zones of maximum contact stresses and reduce its size in the main contact line. Established that the uneven load roller meets the conditions of equilibrium because of the resultant force of pressure on both of its sides is the same, but the rotation of the roller about its axis peak slightly increased relative to those arising in another of his side. The obtained results in the paper can be the main base for further research supporting-turning devices crane trucks, excavators and other handling machines.
 
Date 2015-09-28T08:01:19Z
2015-09-28T08:01:19Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Федик В. В. Аналіз напружено-деформованого стану опорно-поворотного пристрою автокранів з урахуванням жорсткості опор / В. В. Федик, В. О. Малащенко, О. В. Ланець // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Проблеми механічного приводу. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 35 (1144). – С. 135-139.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17099
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"