Запис Детальніше

Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин
 
Creator Науменко, Марія Олексіївна
Гура, Тетяна Віталіївна
Ковширко, В. С.
 
Subject підприємства ресторанного господарства
якість послуги
якість обслуговування
управління якістю
конкурентоспроможність
система якості послуг
quality of service
enterprise of a porterhouse facilities
competitiveness
quality management
 
Description В статті розглянуто сутність якості послуг та можливі шляхи підвищення якості послуг для забезпечення ефективного розвитку підприємства і підвищення його конкурентоспроможності.
In articles the essence of quality of services and possible passages of an upgrading of services for maintenance of effective development of the enterprise and increasing of its competitiveness are considered.
 
Date 2015-10-22T09:11:09Z
2015-10-22T09:11:09Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Науменко М. О. Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин / М. О. Науменко, Т. В. Гура, В. С. Ковширко // Вісник економіки транспорту і промисловості = The bulletin of transport and industry economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – Вип. 42. – С. 319-322.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17645
 
Language uk
 
Publisher Українська державна академія залізничного транспорту