Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин
|
|
Creator |
Науменко, Марія Олексіївна
Гура, Тетяна Віталіївна Ковширко, В. С. |
|
Subject |
підприємства ресторанного господарства
якість послуги якість обслуговування управління якістю конкурентоспроможність система якості послуг quality of service enterprise of a porterhouse facilities competitiveness quality management |
|
Description |
В статті розглянуто сутність якості послуг та можливі шляхи підвищення якості послуг для забезпечення ефективного розвитку підприємства і підвищення його конкурентоспроможності.
In articles the essence of quality of services and possible passages of an upgrading of services for maintenance of effective development of the enterprise and increasing of its competitiveness are considered. |
|
Date |
2015-10-22T09:11:09Z
2015-10-22T09:11:09Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Науменко М. О. Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин / М. О. Науменко, Т. В. Гура, В. С. Ковширко // Вісник економіки транспорту і промисловості = The bulletin of transport and industry economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – Вип. 42. – С. 319-322.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17645 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Українська державна академія залізничного транспорту
|
|