Запис Детальніше

Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу
 
Creator Соколенко, Володимир Анатолійович
Поляк, А. В.
 
Subject інтернет-ринок
інтернет-маркетинг
товари
послуги
клієнти
інформація
 
Description У статті досліджено сучасний стан розвитку мережі Інтернет в світі. Проаналізовані стан і
тенденції Інтернет-ринку в Україні. Розглянуті особливості і перспективи розвитку Інтернет-маркетингу в Україні.
This article examined the currentstate of Internet development intheworld. Itcontains analysis of the status and trends of the
Internet marketinUkraine. The features and prospects of internetmarketing in Ukraine
were examined.
 
Date 2015-11-05T07:59:09Z
2015-11-05T07:59:09Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Соколенко В. А. Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу / В. А. Соколенко, А. В. Поляк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 62. – С. 149-158.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17929
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"