Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу
|
|
Creator |
Соколенко, Володимир Анатолійович
Поляк, А. В. |
|
Subject |
інтернет-ринок
інтернет-маркетинг товари послуги клієнти інформація |
|
Description |
У статті досліджено сучасний стан розвитку мережі Інтернет в світі. Проаналізовані стан і тенденції Інтернет-ринку в Україні. Розглянуті особливості і перспективи розвитку Інтернет-маркетингу в Україні. This article examined the currentstate of Internet development intheworld. Itcontains analysis of the status and trends of the Internet marketinUkraine. The features and prospects of internetmarketing in Ukraine were examined. |
|
Date |
2015-11-05T07:59:09Z
2015-11-05T07:59:09Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соколенко В. А. Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу / В. А. Соколенко, А. В. Поляк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 62. – С. 149-158.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17929 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|