Науково-теоретичне визначення професійного становлення студентів як майбутніх психолого-педагогічних фахівців
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Науково-теоретичне визначення професійного становлення студентів як майбутніх психолого-педагогічних фахівців
|
|
Creator |
Сегеда, О. О.
Фурманець, Борис Іванович |
|
Subject |
професійне становлення
психолого-педагогічна підготовленість професійна мотивація professional formation professional-psychological readiness professional motivation |
|
Description |
У статті висвітлені психолого-педагогічні аспекти сутності, змісту, умов і рекомендацій з розвитку професійного становлення студентів як майбутніх фахівців психолого-педагогічної діяльності. Приділена увага компонентам і критеріям щодо формування визначеного соціально-професійного явища у навчально-виховному процесі.
In article psihologo-pedagogical aspects of essence, the maintenance, conditions and recommendations about development of professional formation of students as future experts of psihologo-pedagogical activity are opened. The attention is paid to components and criteria concerning formation of the given socially-professional phenomenon in teaching and educational process. |
|
Date |
2015-11-09T11:33:12Z
2015-11-09T11:33:12Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сегеда О. О. Науково-теоретичне визначення професійного становлення студентів як майбутніх психолого-педагогічних фахівців / О. О. Сегеда, Б. І. Фурманець // Вісник ХНПУ : зб. наук. пр. Сер. : Психологія. – Харків : ХНПУ. – 2012. – Вип. 44 (1). – С. 201-209.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18006 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
|
|