Запис Детальніше

Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу
 
Creator Резнік, Світлана Миколаївна
 
Subject знання
уміння
навички
освіта вища
процес навчальний
підготовка професійна
компетентність професійна
 
Description Проаналізовано та обґрунтовано критерії розуміння студентами навчального матеріалу (уміння розкрити суть питання, пояснити його іншій людині, здатність робити висновки, перефразувати, структурувати по-своєму, переказувати «своїми словами» навчальний матеріал, уміння його ілюструвати власними прикладами, рисунками та ін.). Відповідно до них визначено чотири рівня розуміння – високий, середній, низькій та дуже низький. Виділено найбільш поширені критерії розуміння: адекватність, повнота (обсяг), глибина, чіткість, обґрунтованість.
Аnalysed and grounded the criteria of students’ understanding of educational material (ability to expose essence of question, explain to him by another man, ability to draw a conclusion, paraphrase, to plan one’s own way, to retell the «words» educational material, ability to illustrate by his own example and pictures, etc.). In accordance with them four levels of understanding are fixed – high, middle, low and very low. The most widespread criteria of understanding are selected: adequacy, plenitude (volume), depth, clearness, validity.
 
Date 2015-11-10T10:23:11Z
2015-11-10T10:23:11Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Резнік С. М. Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу / С. М. Резнік // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010. – № 5. – С. 116-118.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18028
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди