Запис Детальніше

Роль особистості педагога в ефективній підготовці майбутніх професіоналів

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль особистості педагога в ефективній підготовці майбутніх професіоналів
 
Creator Чебакова, Юлія Григорівна
 
Subject вища технічна освіта
професійна освіта
педагогічна майстерність
методичне уміння
професійні компетенції
авторитет викладача
професійна культура
компоненти діяльності
акмеологічна модель
самовиховання
pedagogic skills
methodological skill
teacher’s authority
professional culture
style of work
activity components
acmeologic model
 
Description Статтю присвячено проблемі формування власного стилю педагога та його впливу на ефективність підготовки майбутніх фахівців. Розкрито авторитет викладача як інтегральну характеристику його професійного, педагогічного й особистісного становища у колективі. Виокремлено основні компоненти діяльності викладача (конструктивний, організаційний, комунікативний, рефлексивний), а також його індивідуальна акмеологічна модель (власний стиль роботи, імідж, педагогічна культура, професійне кредо, стратегія діяльності), розкрито складники педагогічного стилю: зовнішній (манера одягатися, розмовляти), внутрішній (загальна система цінностей у поведінці, педагогічна майстерність, творчість, канали самореалізації та педагогічного впливу на студентську молодь); показано індивідуальний стиль педагогічної діяльності, який формується безпосередньо під час роботи. Визначено завдання, які вирішує педагог у процесі стимулювання самовиховання студентів.
The article is devoted to the problem of a teacher’s own style formation and its influencing the effectiveness of future specialists training. The article discloses the authority of a teacher as the integral characteristic of their professional, pedagogic, and personal position in the collective. There have been distinguished the main components of a teacher’s activity (constructive, organizational, communicative, reflexive), as well as their individual acmeologic model (one’s own style of work, image, professional credo, strategy of activity), as well as the components of pedagogic style: outer style (the manner of clothing, talking); inner style (general system of values in behavior, pedagogic skills, creativity, the channels of self-realizing and of pedagogic influence); there has been shown the individual style of pedagogic activity which is formed immediately in the work process. There are defined the tasks solved by a teacher in the process stimulating students’ self-education.
 
Date 2015-11-11T08:14:50Z
2015-11-11T08:14:50Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Чебакова Ю. Г. Роль особистості педагога в ефективній підготовці майбутніх професіоналів / Ю. Г. Чебакова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 3. – С. 9-13.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18045
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"