Запис Детальніше

Праксеологія творчості у розвитку особистості: синергетичний підхід

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Праксеологія творчості у розвитку особистості: синергетичний підхід
 
Creator Ткаченко, Лідія Іванівна
 
Subject принципи реформування освіти
творча діяльність
освітня система
praxeology of creativeness
personality development
synergistic approach
 
Description У статті подано сучасне розуміння творчості та умов її здійснення як чинника розвитку особистості. До факторів, які нині вважають визначальними для здійснення творчої діяльності, належать відкритість, толерантність, демократичність та ін. Забезпечення цього в освітній системі можливе з позицій синергетики як філософсько-методологічного підґрунтя її реформування.
The article reveals the conditioning process of personality development methodology synergistic approach; turns understanding the modern concept of content creation and development of personality in art praxis as synergetic system and outline the conditions for its implementation.
 
Date 2015-11-11T10:35:36Z
2015-11-11T10:35:36Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ткаченко Л. І. Праксеологія творчості у розвитку особистості: синергетичний підхід / Л. І. Ткаченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 3. – С. 63-68.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18072
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"