Запис Детальніше

Формування системою освіти особистісних, духовних якостей в учнівської молоді як психопедагогічна умова успішності її особистого, професійного та громадянського життя

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системою освіти особистісних, духовних якостей в учнівської молоді як психопедагогічна умова успішності її особистого, професійного та громадянського життя
 
Creator Рибалка, В. В.
 
Subject соціальність
творчість
гуманізм
самосвідомість
духовність
видатні філософи
громадське суспільство
formation
educational system
personal
psycho-pedagogical conditions
successful personal
professional
civic life
 
Description У статті наголошується на величезному значенні особистості та її якостей - таких як соціальність, творчість, гуманізм, самосвідомість, духовність, культурність, життєвість, розвиненість, індивідуальність, ціннісність, діяльність, здатність до глобального мислення, інноваційної діяльності, інформативність, професійність, інтелігентність - у житті людини та суспільства. Розглядаються відповідні погляди видатних філософів, психологів, педагогів та історичні дані щодо долі різних країн з по-різному розвинутим прошарком особистостей і громадянським суспільством. Сучасна дійсність потребує створення в межах системи освіти Школи честі та гідності учнів як майбутніх громадян країни, в якій би вказані якості поціновувалися, розвивалися і використовувалися належним чином як найголовніший ресурс суспільства.
The article notes great importance of personality and its qualities - such as sociality, creativity, humanity, self-awareness, spirituality, cultural quality, vitality, development, individuality, value, activity, global thinking, innovative activity, informative capacity, professionalism, intelligence – in personal, professional and civic life of man and society as a congregational identity. There are considered the relevant views of great foreign and Ukrainian philosophers, psychologists, educators, and historical data on the fate of the various countries with different development of personal layer and civil society. The presence of the latter determines the success of the historical development of the peoples and countries or their destruction and loss of independence. Presence and future necessarily require a broader and deeper deployment implementation in the education system of personality orientation of education and training of students. For this orientation, it is advisable to use a meaningful formula of personality, its psychological structure, systematic classification of its qualities of different profiles. Modern school and the school of future must properly assess, develop and use the personal, spiritual qualities, gifts and talents of each student and teacher as a real personal wealth and as the main resource that influences the destiny of citizens. This is precisely the main purpose of the School of honor and dignity, in which honor and dignity of citizens are the main foundations of society. All members of civil society should be equal in dignity and prevent its degradation in anyone, under any circumstances and any sources.
 
Date 2015-11-12T09:01:21Z
2015-11-12T09:01:21Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Рибалка В. В. Формування системою освіти особистісних, духовних якостей в учнівської молоді як психопедагогічна умова успішності її особистого, професійного та громадянського життя / В. В. Рибалка // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 4. – С. 36-50.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18103
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"