Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі
|
|
Creator |
Попович, В. В.
Крайник, Л. В. |
|
Subject |
малі автобуси
компоновка пасажирського салону рульове управління підвіска шасі гальмівні випробування |
|
Description |
У статті розглянуто особливості використання шасі для автобуса А074. Особливу увагу звернуто на узгодження роботи рульового управління і підвіски шасі. Наведено результати гальмівних випробувань шасі з різними схемами рульових управлінь.
|
|
Date |
2015-11-24T08:18:22Z
2015-11-24T08:18:22Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крайник Л. В. Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі / Л. В. Крайник, В. В. Попович // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 1. – С. 96-100.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18354 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|