Запис Детальніше

Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі
 
Creator Попович, В. В.
Крайник, Л. В.
 
Subject малі автобуси
компоновка пасажирського салону
рульове управління
підвіска шасі
гальмівні випробування
 
Description У статті розглянуто особливості використання шасі для автобуса А074. Особливу увагу звернуто на узгодження роботи рульового управління і підвіски шасі. Наведено результати гальмівних випробувань шасі з різними схемами рульових управлінь.
 
Date 2015-11-24T08:18:22Z
2015-11-24T08:18:22Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Крайник Л. В. Оптимізація кінематики передньої підвіски та кермового керування шасі автобуса з дверми у передньому звисі / Л. В. Крайник, В. В. Попович // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 1. – С. 96-100.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18354
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"