Запис Детальніше

Філософія освіти, синергетика і новаосвітня парадигма

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософія освіти, синергетика і новаосвітня парадигма
 
Creator Пономарьов, Олександр Семенович
 
Subject філософія освіти
освітня парадигма
синергетика
множина впливів
самоорганізація
саморозвиток
philosophy of education
educational paradigm
synergetic
great number of influencing
self-organization
self-development
 
Description Відповідно до основних напрямів сучасної філософії освіти сформульовано завдання стосовно розробки нової освітньої парадигми. Показано, що вона має виходити з широкого використання закономірностей і принципів синергетики. Дійсно, і освіта, і сам учень чи студент є складними відкритими системами, які перебувають під дією множини різноманітних впливів. Тому їм притаманні властивості самоорганізації і саморозвитку.
In accordance with basic directions of education modern philosophy tasks on development of new educational paradigm are formulated. It is shown, that its must come from the wide use of conformities to the law and principles of synergetic. Indeed, education and student is the difficult open systems found under act of great number of various factors. Therefore to them the properties of self-organization and self- development are inherent.
 
Date 2015-11-24T11:22:17Z
2015-11-24T11:22:17Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Пономарьов О. С. Філософія освіти, синергетика і новаосвітня парадигма / О. С. Пономарьов // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2008. – № 9. – С. 102-106.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18369
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди