Філософія освіти, синергетика і новаосвітня парадигма
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Філософія освіти, синергетика і новаосвітня парадигма
|
|
Creator |
Пономарьов, Олександр Семенович
|
|
Subject |
філософія освіти
освітня парадигма синергетика множина впливів самоорганізація саморозвиток philosophy of education educational paradigm synergetic great number of influencing self-organization self-development |
|
Description |
Відповідно до основних напрямів сучасної філософії освіти сформульовано завдання стосовно розробки нової освітньої парадигми. Показано, що вона має виходити з широкого використання закономірностей і принципів синергетики. Дійсно, і освіта, і сам учень чи студент є складними відкритими системами, які перебувають під дією множини різноманітних впливів. Тому їм притаманні властивості самоорганізації і саморозвитку.
In accordance with basic directions of education modern philosophy tasks on development of new educational paradigm are formulated. It is shown, that its must come from the wide use of conformities to the law and principles of synergetic. Indeed, education and student is the difficult open systems found under act of great number of various factors. Therefore to them the properties of self-organization and self- development are inherent. |
|
Date |
2015-11-24T11:22:17Z
2015-11-24T11:22:17Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пономарьов О. С. Філософія освіти, синергетика і новаосвітня парадигма / О. С. Пономарьов // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2008. – № 9. – С. 102-106.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18369 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
|
|