Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів
|
|
Creator |
Канівець, Марина Вікторівна
Михайличенко, Валентина Євдокимівна |
|
Subject |
самосвідомість
самопізнання самовдосконалення самооцінка впевненість рефлексія мотивація self-awareness self-knowledge self-esteem self-confidence reflection motivation |
|
Description |
У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та вдосконалення особистісних якостей. Надані практичні рекомендації щодо її усвідомлення і використання в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.
The formative role of self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described. |
|
Date |
2015-11-24T11:55:52Z
2015-11-24T11:55:52Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Канівець М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 6 (24). – С. 282-291.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18374 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
|
|