Запис Детальніше

Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів
 
Creator Канівець, Марина Вікторівна
Михайличенко, Валентина Євдокимівна
 
Subject самосвідомість
самопізнання
самовдосконалення
самооцінка
впевненість
рефлексія
мотивація
self-awareness
self-knowledge
self-esteem
self-confidence
reflection
motivation
 
Description У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та вдосконалення особистісних якостей. Надані практичні рекомендації щодо її усвідомлення і використання в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.
The formative role of self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.
 
Date 2015-11-24T11:55:52Z
2015-11-24T11:55:52Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Канівець М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 6 (24). – С. 282-291.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18374
 
Language uk
 
Publisher Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка