Запис Детальніше

Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості
 
Creator Вилегжаніна, Б. С.
 
Subject промисловий сектор
клієнт
CRM-технології
автоматизація маркетингу
електронна комерція
industrial sector
brewing industry
customer strategy
customer relationship management
 
Description У статті розглядаються теоретичні та методико-практичні підходи до впровадження концепції управління взаємовідносинами з клієнтами на промисловому секторі на ринку пивоваріння. Визначено складові інформаційного забезпечення CRM-систем на підприємстві. Обгрунтовані в роботі наукові положення, висновки та практичні рекомендації є важливим підгрунтям для вирішення проблемних питань впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості. Зроблено висновок, що підприємства, які функціонують на промисловому ринку, отримують додаткові джерела економії ресурсів за рахунок зниження витрат клієнтів, можливості відсікання неприбуткових та неперспективних клієнтів, збільшення кількості повторних продажів перспективних клієнтів.
 
Date 2015-12-14T10:12:25Z
2015-12-14T10:12:25Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Вилегжаніна Б. С. Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості / Б. С. Вилегжаніна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 66 (1108). – С. 35-45.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18837
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"