Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості
|
|
Creator |
Вилегжаніна, Б. С.
|
|
Subject |
промисловий сектор
клієнт CRM-технології автоматизація маркетингу електронна комерція industrial sector brewing industry customer strategy customer relationship management |
|
Description |
У статті розглядаються теоретичні та методико-практичні підходи до впровадження концепції управління взаємовідносинами з клієнтами на промисловому секторі на ринку пивоваріння. Визначено складові інформаційного забезпечення CRM-систем на підприємстві. Обгрунтовані в роботі наукові положення, висновки та практичні рекомендації є важливим підгрунтям для вирішення проблемних питань впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості. Зроблено висновок, що підприємства, які функціонують на промисловому ринку, отримують додаткові джерела економії ресурсів за рахунок зниження витрат клієнтів, можливості відсікання неприбуткових та неперспективних клієнтів, збільшення кількості повторних продажів перспективних клієнтів.
|
|
Date |
2015-12-14T10:12:25Z
2015-12-14T10:12:25Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вилегжаніна Б. С. Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості / Б. С. Вилегжаніна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 66 (1108). – С. 35-45.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18837 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|