Запис Детальніше

Формування асортиментної політики виробничого підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування асортиментної політики виробничого підприємства
 
Creator Кузьминчук, Наталія Валеріївна
Куценко, Тетяна Миколаївна
Тарасенко, І. Ю.
 
Subject методи аналізу асортименту
класифікація методів
маркетинг
ринкова економіка
споживачі
classification of methods
methods of analysis assortment
classification of methods
 
Description Науково обґрунтовано теоретико-методичні положення та розроблено рекомендації щодо формування асортиментної політики виробничого підприємства в умовах невизначеності та мінливості зовнішнього середовища. Проведено аналіз визначень асортиментної політики та виведено нове визначення. Визначено основні цілі та завдання асортиментної політики. Згідно до визначених цільових орієнтирів асортиментної політики, розглянуто принципові підходи до її формування. Розроблено схему формування асортименту підприємства, яка передбачає створення такого асортименту, який би якнайкраще задовольняв попит на ринку, підходив для роботи на обраному ринку та забезпечував економічну ефективність діяльності підприємства. Узагальнюючі класифікації методів аналізу асортименту, розглянуті в роботах деяких вітчизняних та зарубіжних вчених, запропоновано класифікацію методів, яка складається з трьох груп.
Scientifically reasonable the theorist-methodical provisions are also developed recommendations about formation of assortment policy of manufacturing enterprise in the conditions of uncertainty and variability of environment. The analysis of definitions of assortment policy is carried out and new definition is removed. Main objectives and problems of assortment policy are defined. According to certain target reference points of assortment policy, basic approaches to its formation are considered. The scheme of formation of the range of the enterprise which provides creation of such range which would satisfy the demand in the market better suitable for work in the chosen market is developed and provided economic efficiency of activity of the enterprise. The generalizing classifications of methods of the analys is of the range, are considered in works of some domestic and foreign scientists, classification of methods which consists of three groups is offered.
 
Date 2015-12-14T11:38:10Z
2015-12-14T11:38:10Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кузьминчук Н. В. Формування асортиментної політики виробничого підприємства / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, І. Ю. Тарасенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 66 (1108). – С. 76-83.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18845
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"