Запис Детальніше

Інноваційні перетворення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні перетворення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні
 
Creator Шведун, В. О.
 
Subject державне регулювання
рекламодавець
спонсор
рекламний бізнес
Антимонопольний комітет України
 
Description В роботі проаналізовано провідні нормативно-правові засади, що регламентують державного державне управління сферою рекламних відносин в Україні. Здійснено оцінку інноваційних процесів стосовно розвитку законодавчої бази державного регулювання рекламною діяльністю в Україні. В якості альтернативного підходу до подальшого вдосконалення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні слід вважати подальший розвиток механізму реалізації рекламного законодавства, що базується на розробці організаційного забезпечення державного управління недотриманнями рекламного законодавства.
 
Date 2015-12-15T10:24:35Z
2015-12-15T10:24:35Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шведун В. О. Інноваційні перетворення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні / В. О. Шведун // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 66 (1108). – С. 172-179.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18880
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"