Інноваційні перетворення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні перетворення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні
|
|
Creator |
Шведун, В. О.
|
|
Subject |
державне регулювання
рекламодавець спонсор рекламний бізнес Антимонопольний комітет України |
|
Description |
В роботі проаналізовано провідні нормативно-правові засади, що регламентують державного державне управління сферою рекламних відносин в Україні. Здійснено оцінку інноваційних процесів стосовно розвитку законодавчої бази державного регулювання рекламною діяльністю в Україні. В якості альтернативного підходу до подальшого вдосконалення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні слід вважати подальший розвиток механізму реалізації рекламного законодавства, що базується на розробці організаційного забезпечення державного управління недотриманнями рекламного законодавства.
|
|
Date |
2015-12-15T10:24:35Z
2015-12-15T10:24:35Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шведун В. О. Інноваційні перетворення нормативно-правових засад державного управління рекламною діяльністю в Україні / В. О. Шведун // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 66 (1108). – С. 172-179.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18880 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|