Запис Детальніше

Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
Лебедєва, Лілія Едуардівна
 
Subject модель концептуальна
споживачі
партнерство
conceptual model
marketing control
consumer
partner
marketing service
 
Description Метою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом.
The aim of the article is to create an open conceptual model of marketing management in management system of industrial enterprise that has certain theoretical and practical significance.
 
Date 2016-01-20T13:01:13Z
2016-01-20T13:01:13Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Райко Д. В. Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства / Д. В. Райко, Л. Е. Лебедєва // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2015. – № 1. – С. 107-123.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19352
 
Language uk
 
Publisher Сумський державний університет