Формування портфеля брендів сучасного підприємства
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування портфеля брендів сучасного підприємства
|
|
Creator |
Кузьминчук, Наталія Валеріївна
Куценко, Тетяна Миколаївна Кролевецька, Юлія Володимирівна |
|
Subject |
конкурентоспроможність
ідентичність товар символ організація особистість стратегія company competitive sustainability |
|
Description |
У статті досліджено сутність і значення портфеля брендів підприємства, визначено фактори формування конкурентної стійкості підприємств. Розглянуто найбільш поширені варіанти архітектури брендів і моделі управління відносинами між брендом і товаром. Визначено основні проблеми формування портфеля брендів та шляхи їх вирішення.
This article deals with the essence and importance of a business portfolio of brands and the factors of competitive business stability. The most wide-spread types of brand architecture and managing patterns between the brand and the product are researched, the main problems of making a business portfolio of brands and their solutions are defined in it. |
|
Date |
2016-01-20T13:16:54Z
2016-01-20T13:16:54Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кузьминчук Н. В. Формування портфеля брендів сучасного підприємства / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, Ю. В. Кролевецька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. – 2014. – Вип. 9-1, ч. 2. – С. 69-72.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19353 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Херсонський державний університет
|
|