Запис Детальніше

Формування портфеля брендів сучасного підприємства

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування портфеля брендів сучасного підприємства
 
Creator Кузьминчук, Наталія Валеріївна
Куценко, Тетяна Миколаївна
Кролевецька, Юлія Володимирівна
 
Subject конкурентоспроможність
ідентичність
товар
символ
організація
особистість
стратегія
company
competitive sustainability
 
Description У статті досліджено сутність і значення портфеля брендів підприємства, визначено фактори формування конкурентної стійкості підприємств. Розглянуто найбільш поширені варіанти архітектури брендів і моделі управління відносинами між брендом і товаром. Визначено основні проблеми формування портфеля брендів та шляхи їх вирішення.
This article deals with the essence and importance of a business portfolio of brands and the factors of competitive business stability. The most wide-spread types of brand architecture and managing patterns between the brand and the product are researched, the main problems of making a business portfolio of brands and their solutions are defined in it.
 
Date 2016-01-20T13:16:54Z
2016-01-20T13:16:54Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кузьминчук Н. В. Формування портфеля брендів сучасного підприємства / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, Ю. В. Кролевецька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. – 2014. – Вип. 9-1, ч. 2. – С. 69-72.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19353
 
Language uk
 
Publisher Херсонський державний університет