Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
|
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
підприємство промислове
промисловість переробна реактивність проактивність підхід методологічний моделювання економіко-математичне структура організаційна оплата праці |
|
Description |
Дана монографія присвячена вдосконаленню засад стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності, що має певне теоретичне і прикладне значення; дістало подальшого розвитку та обґрунтовано консолідовані теоретичні положення інтеграційної теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; розроблено науково-методологічні та методичні засади стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; розглянуто пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства на основі економіко-математичного моделювання з урахуванням пропозицій відділу розвитку департаменту маркетингу та рекомендацій щодо стимулювання їх керівників. До методологічних засад належить розроблений та обґрунтований концептуальний підхід до стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства. Для використання запропонованої концепції на практиці розроблено відповідну систему принципів. Для уможливлення застосування концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства на практиці розроблено відповідну методику формування маркетингових стратегій промислового підприємства, що базується на досягненнях теорії нечітких множин. Монографія може представляти інтерес для науковців і фахівцям з економіки, які досліджують практичні проблеми стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.
|
|
Date |
2016-01-22T09:58:42Z
2016-01-22T09:58:42Z 2008 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "ХПІ". – Харків : ВД "ІНЖЕК", 2008. – 632 с.
978-966-392- 235-5 http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19420 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ВД "ІНЖЕК"
|
|