Запис Детальніше

Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
 
Subject підприємство промислове
промисловість переробна
реактивність
проактивність
підхід методологічний
моделювання економіко-математичне
структура організаційна
оплата праці
 
Description Дана монографія присвячена вдосконаленню засад стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності, що має певне теоретичне і прикладне значення; дістало подальшого розвитку та обґрунтовано консолідовані теоретичні положення інтеграційної теорії стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; розроблено науково-методологічні та методичні засади стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; розглянуто пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства на основі економіко-математичного моделювання з урахуванням пропозицій відділу розвитку департаменту маркетингу та рекомендацій щодо стимулювання їх керівників. До методологічних засад належить розроблений та обґрунтований концептуальний підхід до стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства. Для використання запропонованої концепції на практиці розроблено відповідну систему принципів. Для уможливлення застосування концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства на практиці розроблено відповідну методику формування маркетингових стратегій промислового підприємства, що базується на досягненнях теорії нечітких множин. Монографія може представляти інтерес для науковців і фахівцям з економіки, які досліджують практичні проблеми стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.
 
Date 2016-01-22T09:58:42Z
2016-01-22T09:58:42Z
2008
 
Type Book
 
Identifier Райко Д. В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація : монографія / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "ХПІ". – Харків : ВД "ІНЖЕК", 2008. – 632 с.
978-966-392- 235-5
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19420
 
Language uk
 
Publisher ВД "ІНЖЕК"