Запис Детальніше

Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
 
Subject підприємство промислове
конкурентоспроможність
привабливість бізнесова
підхід методичний
продукція
готовність споживача
 
Description Для формування стратегій розвитку маркетингової діяльності суб’єкта господарювання запропоновано використовувати три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесову привабливість партнерів щодо співпраці з ним, готовність споживачів до споживання продукції виробничо-технічного призначення; розроблено відповідні методичні підходи, які доцільно застосовувати в процесі стратегічного управління промислових підприємств. Матеріал монографії може представляти інтерес для науковців і практиків та використовуватися в процесі дослідження та вирішення практичних проблем стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.
 
Date 2016-01-22T10:12:16Z
2016-01-22T10:12:16Z
2010
 
Type Book
 
Identifier Райко Д. В. Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії : монографія / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "ХПІ". – Харків : ФОП Александрова К. М. ; ВД "ІНЖЕК", 2010. – 320 с.
978-966-392- 298-0
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19422
 
Language uk
 
Publisher ВД "ІНЖЕК"
ФОП Александрова К. М.