Модель синхронiзацiї роботи адаптивних систем регулювання дорожнього руху на перехрестях транспортного вузла довільної топології на базі ресурсної мережі
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель синхронiзацiї роботи адаптивних систем регулювання дорожнього руху на перехрестях транспортного вузла довільної топології на базі ресурсної мережі
|
|
Creator |
Сирота, Сергій Вікторович
|
|
Subject |
керування дорожнім рухом
пропускна спроможність транспортні потоки модель дорожньої ділянки resource networks flow capacity adaptive systems traffic control transport flow |
|
Description |
Обґрунтовано використання ресурсної мережі для моделювання завантаженості регульованих перехресть в реальному часі. Запропонований підхід дозволяє досліджувати і порівнювати різноманітні модулі управління рухом на перехресті з метою оптимізації пропускної здатності транспортного вузла довільної топології, моделювати складні автотранспортні мережі великих міст з великою кількістю автомобілів. Розроблено дискретно-подієву модель перехрестя, та запропоновано структуру ресурсної мережі з допомогою, якої моделі перехресть поєднуються в модель дорожньої ділянки.
The resource network based approach for modelling of road hub was approved. The proposed approach allows to examine and compare a variety of crossroads control modules in order to optimize bandwidth of the transport hub. Proposed model is of discrete event type. The model, in the sense of a computer representation, is a vector of resource network vertices states. Graph of the network is represented as a list of edges. There are three types of vertices, intersections, transit and terminal. Transit vertices do not require additional resources; the state of terminal vertices is calculated by separate module that regulates the balance amount of vehicles in hub. Computational comlexivity of the model is O(N), where N is a number of nodes. Such model can represent complex road network of large cities with a lot of intersections. |
|
Date |
2016-02-22T08:19:56Z
2016-02-22T08:19:56Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сирота С. В. Модель синхронiзацiї роботи адаптивних систем регулювання дорожнього руху на перехрестях транспортного вузла довільної топології на базі ресурсної мережі / С. В. Сирота // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Механіко-технологічні системи та комплекси. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 49 (1158). – С. 65-68.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19929 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|