Запис Детальніше

Онтології – засіб для формування змісту навчальних дисциплін

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Онтології – засіб для формування змісту навчальних дисциплін
 
Creator Поворознюк, Н. І.
Бобрівник, К. Є.
 
Subject предметна область
представлення знань
якість навчання
методи навчання
subject area
academic disciplines
knowledge representation
ontology
 
Description Зміст навчальних дисциплін має відображати фундаментальну інформацію у своїй
предметній області, а також основні тенденції розвитку. Для представлення знань у
предметній області в останні десятиліття широко застосовується онтологічний підхід.
Застосування онтологій для формування змісту навчальних дисциплін дає змогу підвищити
якість навчання.
The content of training courses should reflect fundamental information in their
subject area, and the main trends. To represent knowledge in the subject area in recent
decades is widely used ontological approach. The use of ontologies for shaping the
content of training courses enables to increase the quality of education.
 
Date 2016-02-24T08:30:14Z
2016-02-24T08:30:14Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Поворознюк Н. І. Онтології – засіб для формування змісту навчальних дисциплін / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Інформатика та моделювання. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 33 (1142). – С. 119-124.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19949
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"