Запис Детальніше

Вибір оптимального методу інтерполяції для побудови навігаційних карт геофізичної навігаційної системи

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір оптимального методу інтерполяції для побудови навігаційних карт геофізичної навігаційної системи
 
Creator Прохорчук, Олександр Віталійович
Кучерявенко, Іван Олегович
 
Subject геофізичні поля Землі
побудова еталонних карт
критерії оптимальності
математичні моделі
середовище MathLab
navigation system
earth's geophysical field
building reference cards
interpolation methods
 
Description Розглядається порівняння існуючих методів інтерполяції для побудови еталонних навігаційних карт геофізичних полів Землі з метою знаходження оптимального. Для порівняння методів використовуються їх математичні моделі, моделювання відбувається за допомогою середовища MathLab, на основі якого формулюються висновки оптимальності методу, спираючись на критерії оптимальності. Також розглядається модифікація отриманого оптимального методу з метою покращення його кількісних характеристик. Результати можуть бути використані для побудови кореляційно–екстремальних навігаційних систем, які працюють за геофізичними полями Землі.
We consider the comparison of existing methods for constructing interpolation standard navigation maps of geophysical fields of the Earth in order to find the best. To compare methods used their mathematical models, simulation environment is through MathLab, on which draws conclusions optimal method based on optimality criteria. We also consider the resulting modification of the optimal method to improve its quantitative characteristics. Results can be used for constructing correlation-extreme navigation systems, working on geophysical fields of land. By these criteria, the best method of interpolation method was chosen Shepard. Modification of Shepard's method, which was developed by the imposition of restrictions on the choice of the next points and their structuring a tree provides a top speed limit search O, which is the land needed to address the problem of constructing maps of geophysical fields on board aircraft.
 
Date 2016-03-02T08:24:14Z
2016-03-02T08:24:14Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Прохорчук О. В. Вибір оптимального методу інтерполяції для побудови навігаційних карт геофізичної навігаційної системи / О. В. Прохорчук, І. О. Кучерявенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Механіко-технологічні системи та комплекси. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 52 (1161). – С. 65-70.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20043
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"