Запис Детальніше

Демпфірування коливань кузовів транспортних засобів, які обладнано пневматичними ресорами

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Демпфірування коливань кузовів транспортних засобів, які обладнано пневматичними ресорами
 
Creator Маслієв, А. О.
Макаренко, Ю. В.
Маслієв, Вячеслав Георгійович
 
Subject дросель
газо-термодинамічні явища
витікання повітря
транспортні засоби
setting the choke
oscillation
 
Description Досліджено можливість поліпшення демпфірування коливань пневматичного ресорного підвішування. Виявлено вплив окремих параметрів системи пневматичного ресорного підвішування та газо-термодинамічних явищ, що мають місце при коливаннях, на демпфірування коливань і амплітуди коливань при різних режимах витікання повітря через дросель, який встановлено перед додатковим резервуаром. Отримано коефіцієнти демпфірування при різних режимах витікання повітря через дросель. Доведено, що на демпфіруючи якості пневморесори впливає власна частота коливань і щільності повітря на демпфірування. Удосконалена математична модель, яка описує коливання надресорних частин транспортних засобів на пневматичних ресорах, дозволила обчислити коефіцієнт демпфірування коливань для транспортного засобу, що розглядався. Доведено, що пневматичне ресорне підвішування дозволяє відмовитися від гідравлічних або інших гасників коливань шляхом належного обрання його параметрів.
The possibility of improving damping vibrations pneumatic spring suspension. The influence of certain parameters of the pneumatic spring suspension and gas-thermodynamic phenomena occurring during vibration, the damping of oscillations and amplitude in different modes of air leakage through the throttle, which is set before additional reservoir. Damping coefficients for different modes of air leakage through the throttle. It is proved that the damping quality Pneumatic impact the natural frequency of vibration and damping in air density. Advanced mathematical model that describes the over-spring oscillations of the vehicle on pneumatic springs, allowed to calculate the coefficient of damping vibrations for the vehicle considered. Proved that the pneumatic spring suspension eliminates the hydraulic or other quencher fluctuations by proper election of its parameters.
 
Date 2016-03-09T11:12:36Z
2016-03-09T11:12:36Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Маслієв А. О. Демпфірування коливань кузовів транспортних засобів, які обладнано пневматичними ресорами / А. О. Маслієв, Ю. В. Макаренко, В. Г. Маслієв // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 43 (1152). – С. 59-64.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20111
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"