Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі
|
|
Creator |
Чайкова, Олена Ігорівна
Кріштальова, А. І. Кононенко, Т. П. |
|
Subject |
стратегічний аналіз
ринок виробництва зовнішній ринок конкурентоспроможність стратегія підприємства strategic analysis production external market competitiveness dairy industry products and business strategy |
|
Description |
У статті розглядається та аналізується ринок виробництва молочної продукції у країні, враховуючи всі політичні, економічні та соціальні умови, які диктує сьогодення. Предметом аналізу виступає підприємство молочної галузі, яке розташоване в Харківській області та здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
The article considers and analyzes the market of dairy products in the country, including all political, economic and social conditions that dictate today. The subject of the analysis supports the dairy industry, which is located in Kharkov region and carries out foreign economic activity. |
|
Date |
2016-03-10T13:45:32Z
2016-03-10T13:45:32Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чайкова О. І. Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі / О. І. Чайкова, А. І. Кріштальова, Т. П. Кононенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 53 (1162). – С. 99-101.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20141 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|