Запис Детальніше

Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі
 
Creator Чайкова, Олена Ігорівна
Кріштальова, А. І.
Кононенко, Т. П.
 
Subject стратегічний аналіз
ринок виробництва
зовнішній ринок
конкурентоспроможність
стратегія підприємства
strategic analysis
production
external market
competitiveness
dairy industry
products and business strategy
 
Description У статті розглядається та аналізується ринок виробництва молочної продукції у країні, враховуючи всі політичні, економічні та соціальні умови, які диктує сьогодення. Предметом аналізу виступає підприємство молочної галузі, яке розташоване в Харківській області та здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
The article considers and analyzes the market of dairy products in the country, including all political, economic and social conditions that dictate today. The subject of the analysis supports the dairy industry, which is located in Kharkov region and carries out foreign economic activity.
 
Date 2016-03-10T13:45:32Z
2016-03-10T13:45:32Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Чайкова О. І. Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі / О. І. Чайкова, А. І. Кріштальова, Т. П. Кононенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 53 (1162). – С. 99-101.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20141
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"