Запис Детальніше

Методика визначення раціонального швидкісного режиму руху приміського електропоїзду з синхронними тяговими двигунами

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика визначення раціонального швидкісного режиму руху приміського електропоїзду з синхронними тяговими двигунами
 
Creator Любарський, Борис Григорович
 
Subject комплексний критерій ефективності
ККД
рухомий склад
опор руху
synchronous electric traction
maximum speed
 
Description На поточний момент при розробці та експлуатації нових типів електропоїздів виникає питання щодо визначення їх раціональних швидкісних режимів руху. В роботі розглядається методика, що дозволяє визначити раціональну максимальну швидкість руху електропоїзду з синхронними тяговими двигунами зі збудженням від постійних магнітів на підставі комплексного критерію ефективності. Для розглянутого в роботі приміського електропоїзду з тяговим електроприводом на основі синхронного тягового двигуна зі збудженням від постійних магнітів збільшення максимальної швидкості руху з 50 до 140 км/ч приводить до зростання витрати енергії, що обумовлене зростанням опору руху рухомого складу. Згідно відносного показника ефективності кращим рішенням є застосування електропоїзда з максимальною швидкістю руху.
At the moment in the development and operation of new types of trains question to determine their rational speeds of movement. We consider the methodology to determine the mostrational speed of electric trains with synchronous traction motors with excitation from permanent magnets based on complex criteria. For consideration in the suburban electric trains electric traction based on synchronous traction motor with excitation from permanent magnets to increase the maximum speed of 50 to 140 km/ h leads to an increase in energy consumption, due to the growth of the resistance movement of rolling stock. According to relative performance indicator best solution is the use of electric maximum speed.
 
Date 2016-03-11T11:08:33Z
2016-03-11T11:08:33Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Любарський Б. Г. Методика визначення раціонального швидкісного режиму руху приміського електропоїзду з синхронними тяговими двигунами / Б. Г. Любарський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 43 (1152). – С. 165-168.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20173
 
Language uk
 
Publisher НТУ "ХПІ"