Запис Детальніше

Прогнозування ефективності рекламної діяльності на основі методів економічної динаміки

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогнозування ефективності рекламної діяльності на основі методів економічної динаміки
 
Creator Кузьминчук, Наталія Валеріївна
Антонець, Ольга Олександрівна
 
Subject маркетингові комунікації
рекламні заходи
прогноз
комунікаційна ефективність
економічна ефективність
економічна динаміка
marketing communications
promotional purposes
communication efficiency
economic efficiency
economic dynamics
equilibrium state of the system
 
Description У роботі розглянуто проблему прогнозування комунікаційного та економічного ефекту від рекламних заходів, яка є надзвичайно актуальною в ході розробки рекламної кампанії. Висвітлено методи та підходи до прогнозування, що базуються на економіко-математичному моделюванні та найбільш часто використовуються рекламістами на практиці. Запропоновано використання економіко-математичної моделі для прогнозування економічного ефекту від реклами, яка заснована на методах економічної динаміки, зокрема, на різницевих рівняннях. Визначено вид інтегральної кривої моделі, що відображає залучення споживачів у процес купівлі у часі. Здійснено розрахунки за моделлю для товарів, що вже добре відомі ринку та для інноваційних товарів.
The problem of prognostication of communication and economic effect is in process considered from promotional purposes, that is to the very actual during development advertisement campaign. Methods and going near prognostication, that are based on a economic and mathematical design and most often used by ad makers in practice, are considered. The use of economic and mathematical model offers for prognostication of economic effect from an advertisement that is based on the methods of economic dynamics, in particular, on residual equations. The type of the integral crooked model that represents engaged of consumers in purchases in time is certain. Calculations are carried out on a model for commodities that already is well known to the market and for innovative commodities.
 
Date 2016-03-12T11:21:41Z
2016-03-12T11:21:41Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кузьминчук Н. В. Прогнозування ефективності рекламної діяльності на основі методів економічної динаміки / Н. В. Кузьминчук, О. О. Антонець // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. – Харків : ХАІ, 2014. – № 2 (26). – С. 24-35.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20203
 
Language uk
 
Publisher Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"