Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку
Модернизация концепции маркетинга в XXІ веке в пределах парадигмы устойчивого развития Modernization marketing concept in XXІ century within the paradigm of sustainable development |
|
Creator |
Андрєєва, Н.М.
Андреева, Н.Н. Andryeyeva, N. |
|
Subject |
сталий розвиток
екологічний маркетинг соціальний маркетинг гуманістичний маркетинг устойчивое развитие экологический маркетинг социальный маркетинг гуманистический маркетинг sustainable development environmental marketing social marketing humanistic marketing |
|
Description |
В статті розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обґрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.
В статье рассматривается сущность модернизации концепции маркетинга в пределах парадигмы устойчивого развития. Обосновывается, что современное видение концепции социально-этичного маркетинга должна содержать три концептуальных направления: социальный, гуманистический, экологический. Іn the article essence of modernization of marketing conception is examined within the limits of paradigm of steady development. Grounded, that modern vision of conception of the socialethics marketing must contain three conceptual directions: social, humanism, ecological. |
|
Date |
2016-01-21T11:59:14Z
2016-01-21T11:59:14Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Андрєєва Н. М. Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку / Н. М. Андрєєва, М. Окландер // Економіст. – 2010. – №11. – С. 23–25.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4415 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Економіст
|
|