Запис Детальніше

Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку
Модернизация концепции маркетинга в XXІ веке в пределах парадигмы устойчивого развития
Modernization marketing concept in XXІ century within the paradigm of sustainable development
 
Creator Андрєєва, Н.М.
Андреева, Н.Н.
Andryeyeva, N.
 
Subject сталий розвиток
екологічний маркетинг
соціальний маркетинг
гуманістичний маркетинг
устойчивое развитие
экологический маркетинг
социальный маркетинг
гуманистический маркетинг
sustainable development
environmental marketing
social marketing
humanistic marketing
 
Description В статті розглядається сутність модернізації концепції маркетингу в межах парадигми сталого розвитку. Обґрунтовується, що сучасне бачення концепції соціально-етичного маркетингу має містити три концептуальні напрямки: соціальний, гуманістичний, екологічний.
В статье рассматривается сущность модернизации концепции маркетинга в пределах парадигмы устойчивого развития. Обосновывается, что современное видение концепции социально-этичного маркетинга должна содержать три концептуальных направления: социальный, гуманистический, экологический.
Іn the article essence of modernization of marketing conception is examined within the limits of paradigm of steady development. Grounded, that modern vision of conception of the socialethics marketing must contain three conceptual directions: social, humanism, ecological.
 
Date 2016-01-21T11:59:14Z
2016-01-21T11:59:14Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Андрєєва Н. М. Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвитку / Н. М. Андрєєва, М. Окландер // Економіст. – 2010. – №11. – С. 23–25.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4415
 
Language uk
 
Publisher Економіст