Запис Детальніше

Introduction to International Marketing: Questions & Answers

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Introduction to International Marketing: Questions & Answers
Вступ до міжнародного маркетингу: питання та відповіді
Введение в международный маркетинг: вопросы и ответы
 
Creator Kozak, Y.
Momotenko (Zborovska), A.
Козак, Ю.Г.
Момотенко (Зборовська), А.С.
Козак, Ю.Г.
Момотенко (Зборовская), А.С.
 
Subject international marketing
international marketing environment
marketing strategies
international product policy
pricing in international marketing
міжнародний маркетинг
міжнародне маркетингове середовище
маркетингові стратегії
міжнародна товарна політика
маркетингове ціноутворення
международный маркетинг
международная маркетинговая среда
маркетинговые стратегии
международная товарная политика
маркетинговое ценообразование
 
Description Textbook contains the analysis of the overall framework of international marketing, economic, political-legal, socio-cultural, informational, scientific, technological, demographic and geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on the foreign market. For students of economic universities and faculties.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового, соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок. Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ международного маркетинга, экономического, политико-правового, социально-культурного, информационного, научно-технического, демографического и природно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный рынок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
 
Date 2016-01-27T09:33:00Z
2016-01-27T09:33:00Z
2016
 
Type Book
 
Identifier Introduction to International Marketing :Questions & Answers. - Edited by Y. Kozak, A Gribincea. – Chisinau: Print-Caro, 2016. - 279p.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4445
 
Language en
 
Publisher Chisinau : Print-Caro