Запис Детальніше

Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг
Системы менеджмента качества как средство улучшения процесса предоставления гостинничных услуг
Quality Management System as a means of improving the delivery of hotel services
 
Creator Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
 
Subject готель
послуги
системи менеджменту якості
міжнародний стандарт ISO 9001
поліпшення якості обслуговування
задоволення споживачів
гостинница
система менеджмента качества
международный стандарт ISO 9001
улучшение качества обслуживания
удовлетворенность потребителей
the hotel
the quality management system
ISO 9001
quality of service improvement
customer satisfaction
 
Description Обґрунтувано доцільності створення, впровадження та сертифікації систем менеджменту якості підприємств, що надають готельні послуги як заходу щодо поліпшення діяльності, забезпечення конкурентоспроможності. Досліджено питання щодо складових системи менеджменту якості готелю.
Обоснована целесообразность создания, внедрения и сертификации систем менеджмента качества предприятий, предоставляющих гостиничные услуги как средства по улучшению деятельности, обеспечения конкурентоспособности. Исследован вопрос о составляющих системы менеджмента качества гостинницы.
The expediency of creation, implementation and certification of quality management systems of companies that provide hotel services as a means to improve performance, ensure competitiveness. We study the components of the quality management system Hotels.
 
Date 2016-02-10T08:16:54Z
2016-02-10T08:16:54Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Траченко Л. А. Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послуг / Л. А. Траченко // Інноваційні технології у виробництві та підготовці фахівців технологічної, професійної освіти та сфери обслуговування: збірник наукових праць за матеріалами IV Всеукраїнської науково-практичної конференції 22-23 жовтня 2015 р. - Херсон: Видавництво «Айлант», 2015. – С. 183-188.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
 
Language uk
 
Publisher Херсонський державний університет