Запис Детальніше

Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора
Маркетингові інструменти протидії фінансовій кризі в діяльності інституційного інвестора
Marketing tools to counter the financial crisis in the activities of the institutional investor
 
Creator Новошинская, Л.В.
Новошинська, Л.В.
Novoshynska, L.
 
Subject финансовый рынок
институциональные инвесторы
страховые компании
конкурентные силы
фінансовий ринок
інституційні інвестори
страхові компанії
конкурентні сили
financial market
institutional investors
insurance companies
competitive forces
 
Description С помощью маркетинговых инструментов осуществлен конкурентный анализ деятельности институциональных инвесторов на примере страховых компаний Украины. Выявлены некоторые конкурентные преимущества и соответствующие конкурентные стратегии их реализации в условиях финансового кризиса. Апробирован способ позиционирования страховых компаний в отрасли с помощью модели «пяти конкурентных сил».
За допомогою маркетингових інструментів здійснено конкурентний аналіз діяльності інституційних інвесторів на прикладі страхових компаній України. Виявлено деякі конкурентні переваги і відповідні конкурентні стратегії їх реалізації в умовах фінансової кризи. Апробований спосіб позиціонування страхових компаній в галузі за допомогою моделі «п'яти конкурентних сил».
By marketings instruments the competition analysis of activity of institucional'nykh investors is carried out on the example of insurance companies of Ukraine. Some competitive edges and proper competition strategies of their realization are exposed in the conditions of financial crisis. The method of keeping of insurance companies is approved in industry by the model of «five competition forces».
 
Date 2016-02-10T09:40:08Z
2016-02-10T09:40:08Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Новошинская Л. В. Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора. / Л. В. Новошинская // Економист. – 2009. – №7. – С. 20−25.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4491
 
Language ru