Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение
Сучасні маркетингові дослідження професійних учасників національного фінансового ринку: наукове бачення Modern marketing research professional participants of the domestic financial market: the scientific vision |
|
Creator |
Новошинская, Л.В.
Новошинська, Л.В. Novoshynska, L. |
|
Subject |
банковский маркетинг
категории банковского маркетинга: понятие принципы концептуальные подходы межотраслевая и внутриотраслевая конкуренция банківський маркетинг категорії банківського маркетингу: поняття принципи концептуальні підходи міжгалузева і внутрігалузева конкуренція bank marketing categories of the bank marketing: concept principles conceptual approaches competition |
|
Description |
Раскрываются проблемы развития маркетинговых исследований на финансовом рынке Украины в ракурсе банковского маркетинга. Характеризуются особенности банковского маркетинга и его обобщение с точки зрения отдельных ученых. Рекомендуется расширение сферы маркетинговых исследований путем активизации деятельности коммерческого банка на рынке ценных бумаг.
Розкриваються проблеми розвитку маркетингових досліджень на фінансовому ринку України в ракурсі банківського маркетингу. Характеризуються особливості банківського маркетингу і його узагальнення з погляду окремих учених. Рекомендується розширення сфери маркетингових досліджень шляхом активізації діяльності комерційного банку на ринку цінних паперів. The problems of development of marketings researches open up at the financial market of Ukraine in foreshortening of the bank marketing. The features of the bank marketing and his generalization are characterized from point of separate scientists. Expansion of sphere of marketings researches is recommended by activation of activity of commercial bank at the market of equities. |
|
Date |
2016-02-10T09:56:53Z
2016-02-10T09:56:53Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Новошинская Л. В. Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видение./ Л. В. Новошинская // Культура народів Причорномор’я: зб. наук. праць. - 2009. - 155. - С. 54−59.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4492 |
|
Language |
ru
|
|