Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту
Эффективность маркетинговой системы железнодорожного транспорта The efficiency of the marketing system of railway transport |
|
Creator |
Жарська, І.О.
Жарская, И.А. Zharska, I. |
|
Subject |
залізничний транспорт
маркетинг перевезення вантажів транспортні послуги оцінка ефективності железнодорожный транспорт маркетинг грузовые перевозки транспортные услуги оценка эффективности railway transport marketing cargo transportation evaluation of the effectiveness |
|
Description |
Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності функціонування маркетингової системи залізничного транспорту. Він передбачає розрахунок інтегрального коефіцієнта ефективності окремо для короткострокового і середньо- і довгострокового періоду планування і являє собою відношення нормалізованих величин пасажиро- або вантажообігу і маркетингових витрат.
Предложен методический подход к определению эффективности функционирования маркетинговой системы железнодорожного транспорта. Он предусматривает расчёт интегрального коэффициента эффективности отдельно для краткосрочного и средне- и долгосрочного периода планирования и представляет собой отношение нормализованных величин пассажиро или грузооборота и маркетинговых расходов. The methodical approach to determining the efficiency of the marketing system of railway transport. It provides for the calculation of the integral coefficient of efficiency separately for short-term and medium- and long-term planning period and represents the ratio of the normalized values of passenger and freight traffic, and marketing expenses. |
|
Date |
2016-02-22T10:13:56Z
2016-02-22T10:13:56Z 2012 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Жарська І. О. Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Тези доповідей ІІI Міжнародної науково-методичної форум-конференції молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід» (4-5 жовтня 2012 року). – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2012 – С. 45-47.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Львівський національний університет ім. Івана Франка
|
|