Запис Детальніше

Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту
Эффективность маркетинговой системы железнодорожного транспорта
The efficiency of the marketing system of railway transport
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
оцінка ефективності
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
оценка эффективности
railway transport
marketing
cargo
transportation
evaluation of the effectiveness
 
Description Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності функціонування маркетингової системи залізничного транспорту. Він передбачає розрахунок інтегрального коефіцієнта ефективності окремо для короткострокового і середньо- і довгострокового періоду планування і являє собою відношення нормалізованих величин пасажиро- або вантажообігу і маркетингових витрат.
Предложен методический подход к определению эффективности функционирования маркетинговой системы железнодорожного транспорта. Он предусматривает расчёт интегрального коэффициента эффективности отдельно для краткосрочного и средне- и долгосрочного периода планирования и представляет собой отношение нормализованных величин пассажиро или грузооборота и маркетинговых расходов.
The methodical approach to determining the efficiency of the marketing system of railway transport. It provides for the calculation of the integral coefficient of efficiency separately for short-term and medium- and long-term planning period and represents the ratio of the normalized values of passenger and freight traffic, and marketing expenses.
 
Date 2016-02-22T10:13:56Z
2016-02-22T10:13:56Z
2012
 
Type Other
 
Identifier Жарська І. О. Ефективність маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Тези доповідей ІІI Міжнародної науково-методичної форум-конференції молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід» (4-5 жовтня 2012 року). – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2012 – С. 45-47.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515
 
Language uk
 
Publisher Львівський національний університет ім. Івана Франка