Запис Детальніше

Хронологія досліджень споживчої поведінки

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Хронологія досліджень споживчої поведінки
Хронология исследований потребительского поведения
Timeline studies consumer behavior
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject маркетинг
поведінка споживача
маркетинг
поведение потребителя
marketing
consumer behavior
 
Description Запропоновано чотири етапи становлення і розвитку науки «поведінка споживача», починаючи з філософських вчень періоду Середньовіччя і закінчуючи появою самостійної науки в середині 1950-х років ХХ ст.
Предложены четыре этапа становления и развития науки «поведение потребителя», начиная с философских учений периода Средневековья и заканчивая появлением самостоятельной науки в середине 1950-х годов ХХ в.
The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s.
 
Date 2016-02-22T11:33:16Z
2016-02-22T11:33:16Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Жарська І. О. Хронологія досліджень споживчої поведінки / І. О. Жарська // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів» (19-20 вересня 2013 року). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 186-188.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4517
 
Language uk
 
Publisher ТОВ «Атлант»