Хронологія досліджень споживчої поведінки
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Хронологія досліджень споживчої поведінки
Хронология исследований потребительского поведения Timeline studies consumer behavior |
|
Creator |
Жарська, І.О.
Жарская, И.А. Zharska, I. |
|
Subject |
маркетинг
поведінка споживача маркетинг поведение потребителя marketing consumer behavior |
|
Description |
Запропоновано чотири етапи становлення і розвитку науки «поведінка споживача», починаючи з філософських вчень періоду Середньовіччя і закінчуючи появою самостійної науки в середині 1950-х років ХХ ст.
Предложены четыре этапа становления и развития науки «поведение потребителя», начиная с философских учений периода Средневековья и заканчивая появлением самостоятельной науки в середине 1950-х годов ХХ в. The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s. |
|
Date |
2016-02-22T11:33:16Z
2016-02-22T11:33:16Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Жарська І. О. Хронологія досліджень споживчої поведінки / І. О. Жарська // Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів» (19-20 вересня 2013 року). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 186-188.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4517 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ТОВ «Атлант»
|
|