Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта Features of marketing system of railway Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України Маркетинговая система предприятия железнодорожного транспорта Украины The marketing system of Ukrainian railway transport |
|
Creator |
Жарська, І.О.
Жарская, И.А. Zharska, I. |
|
Subject |
залізничний транспорт
маркетинг перевезення вантажів транспортні послуги якість железнодорожный транспорт маркетинг грузовые перевозки транспортные услуги качество railway transport marketing cargo transportation quality |
|
Description |
В статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна відповідальність. Проаналізовано організаційну структур маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены концептуальные признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта: двухуровневый характер; рассредоточение выполнения маркетинговых функций; государственное регулирование тарифов на перевозку; социальная ответственность. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам. The article highlights the conceptual signs marketing enterprise railway transportation: a two-tiered nature; dispersal perform marketing functions; state regulation of tariffs for transportation; social responsibility.Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic. |
|
Date |
2016-02-22T12:14:24Z
2016-02-22T12:14:24Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2007. – №2. – С. 45 – 55.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Українська асоціація маркетингу
|
|