Запис Детальніше

Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта
Features of marketing system of railway
Маркетингова система підприємства залізничного транспорту України
Маркетинговая система предприятия железнодорожного транспорта Украины
The marketing system of Ukrainian railway transport
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
cargo
transportation
quality
 
Description В статті виділені концептуальні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту: двохрівневий характер; розосередження виконання маркетингових функцій; державне регулювання тарифів на перевезення; соціальна відповідальність. Проаналізовано організаційну структур маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены концептуальные признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта: двухуровневый характер; рассредоточение выполнения маркетинговых функций; государственное регулирование тарифов на перевозку; социальная ответственность. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.
The article highlights the conceptual signs marketing enterprise railway transportation: a two-tiered nature; dispersal perform marketing functions; state regulation of tariffs for transportation; social responsibility.Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.
 
Date 2016-02-22T12:14:24Z
2016-02-22T12:14:24Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2007. – №2. – С. 45 – 55.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4519
 
Language uk
 
Publisher Українська асоціація маркетингу