Запис Детальніше

Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику
Роль маркетинга в системе аудиторской деятельности предприятия: современный взгляд на проблематику
The place of marketing audit in the complex system of audit at enterprises: a modern view on the problem
 
Creator Андрєєва, Н.М.
Андреева, Н.Н.
Andryeyeva, N.
 
Subject маркетинговий аудит
маркетинг
соціальний аудит
екологічний аудит
моніторинг ринку
конкурентоспроможність
маркетинговый аудит
маркетинг
социальный аудит
экологический аудит
мониторинг рынка
конкурентоспособность
marketing audit
marketing
social audit
environmental audit
monitoring of the market
competitiveness
 
Description У статті розглянуто причини, які обумовлюють необхідність вивчення та практичного застосування маркетингового аудиту в сучасних умовах. Узагальнено та систематизовано підходи різних авторів до визначення поняття «маркетинговий аудит». Розглянуто взаємозв’язок маркетингового аудиту з іншими видами аудиту підприємства. Запропоновано авторський погляд на формування поняття «маркетинговий аудит». На основі запропонованого визначення, виділено дві групи принципів проведення маркетингового аудиту та визначено сукупність критеріїв для прийняття ефективних маркетингових рішень.
В статье рассмотрены причины, обуславливающие необходимость изучения и практического применения маркетингового аудита в современных условиях. Обобщены и систематизированы подходы различных авторов к определению понятия «маркетинговый аудит». Рассмотрена взаимосвязь маркетингового аудита с другими видами аудита предприятия. Предложен авторский взгляд на формирование понятия «маркетинговый аудит». На основе предложенного определения, выделены две группы принципов проведения маркетингового аудита и определена совокупность критериев для принятия эффективных маркетинговых решений.
The article considers the reasons which necessitate the studying and practical application of marketing audit in modern conditions, analyses a lot of approaches of different authors to definition of the «marketing audit», which are generalized and systematized, considers interrelation of marketing audit with other types of audit of the enterprise, proposes the author’s view of marketing audit concept formation. Two groups of the principles of carrying out marketing audit on the basis of the offered definition were allocated and criteria’s for adoption of effective marketing decisions were defined.
 
Date 2016-02-22T13:07:31Z
2016-02-22T13:07:31Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства : сучасний погляд на проблематику / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2015. – № 56 (1). – C. 11–18. – ISSN 2313-4569.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4520
 
Language uk