Запис Детальніше

Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення
Маркетинговые исследования локального рынка: значения и проблемы реализации
Marketing research of the local market: importance and problems of realization
 
Creator Луговська, І.А.
Воробйов, А.А.
Луговская, И.А.
Воробьев, А.А.
Lugovska, I.
Vorobiov, A.
 
Subject система маркетингових досліджень підприємства
функції маркетингового управління
маркетингова інформація
процеси маркетингового дослідження на локальному рівні
система маркетинговых исследований предприятия
функции маркетингового управления
маркетинговая информация
процессы маркетингового исследования на локальном уровне
system of marketing researches of enterprise
function of marketing management
marketing information
processes of marketing research at local level
 
Description У статті систематизовано та узагальнено підходи до визначення маркетингових досліджень, на основі чого сформульовано авторське визначення маркетингових досліджень локального ринку. Розглянуто маркетингове дослідження локального ринку як джерело достовірної та надійної інформації для підприємства. Доведено доцільність використання маркетингових досліджень як центральної керівної функції управління підприємством на локальному ринку.
В статье систематизированы и обобщены подходы к определению маркетинговых исследований, на основе чего сформулировано авторское определение маркетинговых исследований локального рынка. Рассмотрено маркетинговое исследование локального рынка как источник достоверной и надежной информации для предприятия. Доказана целесообразность использования маркетинговых исследований как центральной руководящей функции управления предприятием на локальном рынке.
The systematization and generalization of approaches to the definition of marketing research are presented in the article, based on which the authorial definition of marketing research of local market is set. Marketing research of local market as a source of reliable information for an enterprise is considered. Expediency of drawing on marketing research as to the central leading function of management by an enterprise at the local market is well-proven.
 
Date 2016-02-23T11:19:29Z
2016-02-23T11:19:29Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення / І. А. Луговська, А. А. Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет . – Одеса, 2015. – № 56 (1). – С. 71–77.– ISSN 2313-4569.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
 
Language uk