Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період
Математичная модель процесса самостятельного усвоения студентом учебной дисциплины в мижлекцийний период Mathematical model for the process of subject self-comprehension in between the lecture period |
|
Creator |
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В. Мокін, О. Б. |
|
Subject |
студент
навчальна дисципліна синергетичний ефект математична модель студент учебная дисциплина синергетический эффект математическая модель student educational course synergetic effect mathematical model |
|
Description |
Досліджено процес самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період і побудована математична модель цього процесу.
Исследован процесс самостоятельного усвоения студентом учебной дисциплины в межлекционный период и построенная математическая модель этого процесса. Investigated a process of the independent mastering of educational discipline between lectures by the student and built mathematical model of this process. |
|
Date |
2015-11-19T07:50:01Z
2015-11-19T07:50:01Z 2014-04-14 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мокін Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2014. - № 1. - С. 64-71.
1999-9941 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2238 519.711 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|