Запис Детальніше

Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період
Математичная модель процесса самостятельного усвоения студентом учебной дисциплины в мижлекцийний период
Mathematical model for the process of subject self-comprehension in between the lecture period
 
Creator Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокін, О. Б.
 
Subject студент
навчальна дисципліна
синергетичний ефект
математична модель
студент
учебная дисциплина
синергетический эффект
математическая модель
student
educational course
synergetic effect
mathematical model
 
Description Досліджено процес самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період і побудована математична модель цього процесу.
Исследован процесс самостоятельного усвоения студентом учебной дисциплины в межлекционный период и построенная математическая модель этого процесса.
Investigated a process of the independent mastering of educational discipline between lectures by the student and built mathematical model of this process.
 
Date 2015-11-19T07:50:01Z
2015-11-19T07:50:01Z
2014-04-14
 
Type Article
 
Identifier Мокін Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2014. - № 1. - С. 64-71.
1999-9941
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2238
519.711
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ