Технології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблеми
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Технології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблеми
|
|
Creator |
Клочко, Н. Л.
Лапшина, І. М. |
|
Subject |
підготовки дитини до школи
педагогічний досвід початок шкільного навчання |
|
Description |
У різні часи педагоги зауважували на необхідності цілеспрямованої роботи щодо підготовки дитини до школи. Тільки гармонія фізичної та психологічної готовності гарантуватиме першокласнику якісний початок шкільного навчання. Адекватними формами навчально-виховної роботи з дітьми називали пізнавальні бесіди, предметні та інтегровані заняття, самостійні спостереження тощо. Сучасними фахівцями дошкільного виховання (2; 3; 4) активно підтримана ідея розробки для старших дошкільників інтегрованих (комплексних) занять, в ході яких розвиватимуться психічні можливості малят, стимулюватиметься пізнавальна активність, вироблятимуться основи різних видів діяльності, практики комунікації.
|
|
Date |
2015-12-18T20:05:06Z
2015-12-18T20:05:06Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Клочко Н. Л. Технології підготовки дитини до школи історико-критичний огляд проблеми [Текст] / Н. Л. Клочко, І. М. Лапшина // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2008. - Вип. 49. - С. 26-29.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2727 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Херсонський державний університет
|
|