Запис Детальніше

Технології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблеми

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Технології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблеми
 
Creator Клочко, Н. Л.
Лапшина, І. М.
 
Subject підготовки дитини до школи
педагогічний досвід
початок шкільного навчання
 
Description У різні часи педагоги зауважували на необхідності цілеспрямованої роботи щодо підготовки дитини до школи. Тільки гармонія фізичної та психологічної готовності гарантуватиме першокласнику якісний початок шкільного навчання. Адекватними формами навчально-виховної роботи з дітьми називали пізнавальні бесіди, предметні та інтегровані заняття, самостійні спостереження тощо. Сучасними фахівцями дошкільного виховання (2; 3; 4) активно підтримана ідея розробки для старших дошкільників інтегрованих (комплексних) занять, в ході яких розвиватимуться психічні можливості малят, стимулюватиметься пізнавальна активність, вироблятимуться основи різних видів діяльності, практики комунікації.
 
Date 2015-12-18T20:05:06Z
2015-12-18T20:05:06Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Клочко Н. Л. Технології підготовки дитини до школи історико-критичний огляд проблеми [Текст] / Н. Л. Клочко, І. М. Лапшина // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2008. - Вип. 49. - С. 26-29.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2727
 
Language uk_UA
 
Publisher Херсонський державний університет